BUAH HATI SAYA :D

May 18, 2011

KENAPA ?!!

Arghhhh --' Kenapa wakk kenapa ?!! Kenapa ? Ouh SIALL !
Kenapa aku MOODY sangat niyy ? :'( Kenapa kaw tak pernah nak amex berat pasal akuu sesangatt ?! Kenapa kau lebih kan DIA dari akuu ! Kau tau kann aku tgh DATANG BULAN ? MOOD aku takk baikkk ! MOOD akuu keje nak marah jea :'( Kau paham kan perasaan aku , aku tak suka MARAH orang tapi orang suka buat aku MARAHH !

Salah kea aku pinjam sesuatuu ? Orang datang bulan memang cepat merajuk , menangis , marah dan segalanyaa !

Tapi kau buat kan perangai mcm tuhh ? AKU SUKAA SESANGAT ! Kau memang nak buat aku benci kau kea ? den kau boleh terkinja-2 kat member-2 aku , yelaaa , aku jelahh siot , sakai , mcm pantat kan perangai aku , yelaaaa , aku pham tuhh semuaa ! Tapi jage HATI akuu , Aku bukan BINATANG ! aku ade akal , kau buat aku nangess  :'( banyak kalii :(

Aku nak kiter kekal paham takkk ? KEKAL , memang kau selalu beri aku apa yang aku nakk kan :'(
Thankss sesangat :(

Argghhhhh --' Nape tiap kali aku merajuk *AKU BENCI KAU *AKU BENCI TENGOK MUKER KAW ! * BLA LHA WEYHH ! *TAPI AKU SAYANG KAU :'(


TOLONG LHA WEYHH PAHAM PERASAN AKU :'(

No comments:

Post a Comment